kolovoz, 2008

Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve o mom životu,poznatima-uglavnom swe o swačemu!!!!!!!!!

Linkovi

-KaRla-Ok I UwJek KaŽe Ono Kaj misliyeszujocerekrolleyes

Free Web Counter

utorak, 12.08.2008.

ewo mene...sutra već idem s mora s avionom do zg...i tak..već će školarofl-ne želim ni o tome razmišljat- opet ispitivanja,testovi,itd.......ewo danas smo se otišli kupat na jezero a onda je meni postalo loše i tako mi je cijeli dan...boli me želudac,grlo,glava,swe živo...i eto sad tu pišem...sutra se napokon vraćam u zpsretancerek!!!!!
AJDE UŽIVAJTE MI JOŠ OVO MALO VREMENA KAJ NAM JE OSTALO!!!!!!!!!

LOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!

petak, 08.08.2008.

OI 2008

ewo danas je počelo otvorenje OI pa želim sreću cijeloj našoj reprezentaciji a naravno i ostalim reprezentacijama koje sudjeluju!!!!!!!!!!!

| komentari (4) | print | # |

srijeda, 06.08.2008.

| komentari (5) | print | # |

| komentari (2) | print | # |

| komentari (1) | print | # |

Harry Potter i princ miješane krvi

ja jako volim harrya pottera-swe sam filmove pogledo i pročitao sam swe knjige...i sad napokon dolazi 6 film...premijera je u 11 mj.-taman na moj ročkas pa ću ga ić gledat s frendovima -a vi pogledajte slike i trailer!!!!!!!!!!!
LOL

| komentari (4) | print | # |

....

ewo mene opet...danas sam se usto opet rano jer smo išli na izlet u neku spilju..........trebalo nam je 2 sata do tamo i 2 natrag...sama špilja je djelomično u moru a djelomično vani...skakali smo s broda i tak uglavnom bilo je supač.....onda smo se vratili u hotel i jeli i ewo ja sam tu na kompu,starci spavaju a sestra gleda telku pa onda idemo na plažu.........
LOL

| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 04.08.2008.

Lindsay-opet bad girl

Taman smo pomislili da se lindsay lohan smirila...kad ono vjenčaje se...da dobro ste čuli...vjenčaje se sa svojom djevojkom samanthom ronson...jedina nam je utjeha da će izdati svoj novi album u listopadu od kojeg će se valjda malo sleći medijska prašina....

| komentari (7) | print | # |

Britneyn veliki comeback

Ja volim Brit i njezine pjesme neznam kak vi-komajte...Brit trenutačno priprema povratnički album koji uključuje suradnje s madonnom i timbalandom.u međuvremenu brit je nominirana za mtv video music award za najbolji spot-piece of me..ali konkurencija je jaka.s njom se još bore mariah carey-touch my body,rihanna-takle a bow,jordin sparks i chris brown-no air i kate perry-i kissed a girl...stoga držim palčeve brit!!!!!!!!

EwO MeNe Na MoRu

danas je definitivno dan putovanja.............sretansretandanas sam se digo u 5 ujutro onak saw izmorencrybangspakirali smo svu prtljagu i otišli...moj stric je došo po nas doma i odvezo nas na aerodrom- zagrebački.bila je takva gužva a kad smo došli na red neka tamo ženska važe prtljagu onak pola sata a mi swi izmoreniburninmadheadbangmaddošli smo u avion.u avionu je bilo supač..nije bilo nikakvih problema i za 45 min. smo bili u dubrovniku...u avionu smo pojeli neke tamo kolačiće i popili čaj i tak smo još čekali katamaran i ewo me na mljetu...tu je super,sobe su OK a i plaža isto...ewo uživajte gdje god da jeste!!!!!!!!!!
LoL!!!!!!!!!!!

| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.